ÄNTLIGEN

Finns det en app för just våran blogg också! Man kan nu äntligen skriva, uppdatera och publicera bilder genom vår allas käraste iPhone!

Man kan inte bli mer än nöjd!

Hur bilderna blir eller hur inlägget egentligen ser ut i en vanlig webbläsare sen, ja det vette fan! Men bra är det iaf!

Annars känns det dock fortfarande hårt men dock inte lika mycket! Jag har ventilerat med det allra käraste jag har mer än en gång och jag börjar se det hela i ett helt annat ljus! Det skulle också behöva en rubrik med ordet äntligen i stora stora versaler.

Fick en skvätt av min bästaste cab idag! Att spotta detta helt fantastiska vin kom ju inte ens på frågan!
Manso de Valasco är njutning på hög nivå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0