EGNA STUDIER

Det gäller att ha disciplin. Det har inte jag.

Har idag försökt hela dagen med att koncentrera mig på studierna då en tenta är i antågande. Jag finner inte riktigt någon motivation och jag tycker det är för jävla tråkigt att studera själv. Men jag hoppas att jag innan tisdag hittar rätt i studiernas djungel och faktiskt hittar rätt sätt för mig.

Ska äntligen få barret fixat på torsdag detta trots att jag egentligen inte har råd. Men jag kan inte gå runt med ett hår likt ett troll med utväxt a´la linjal längd. Det måste finnans en gräns och jag tror jag har nått min just nu! =)

Så på torsdag kommer det där mörka hårsvallet vara sig själv på riktigt igen...

Engelsk kurslitteratur är svårt. Jag känner mig blåst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0