PRAYER

2 delar av 5 är klara. Vad är det jag håller på med?

Känns lite som ett sätt att förstöra för mig själv, fast att jag egentligen inte vill. Det är nästa som vanligt.

Jag vill så mycket, jag vill så mycket mer att jag helt enkelt blir rädd när det äntligen går som man vill. Skum känsla, väldigt konstig känsla.

Tog en paus med en lättsam och mysig film mitt i allt studerande, hade brett ut mig i soffan och bara tog det lugnt. Musiken i filmen blev helt plötsligt mycket högre än innan och min första tanke var ju att det måste vara något fel på filen, sänkte volymen på tv utan att ljudet försvann. Det sjukaste är då att musiken i datorn har satts igång av sig själv, spotify har startat sig själv och spelade nu ljuvliga toner av RyanDan. Wow, det är sånt som bara inte kan hända.

Jag måste alltså ha ett spöke som bor hos mig. Jag hoppas den är snäll...




Traveler of the great divides
Vagrant on a path to life

Everyday feels a little closer
To where it is that you're headed for
Given to a hope of so much more

For every time you fall apart
There'll be a soul to guide your journey
But if you choose to turn away
There in the mirror
You'll see my face
You'll see my face

Think you're on this road alone
Looking for a truth untold

Many times you've been close to breaking
Giving up and letting go
Something inside says it's not over






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0