SILENT SUNLIGHT

Hade en svag svag förhoppning om solsken idag. Det blåste upp till storm istället och jag väntar smått på regnet nu. Regnet jag vet kommer falla på mig imorgonbitti.

Besökte huvudstaden idag för att besöka en vinprovning, väldigt trevligt men dock inte lika givande som jag tänkt mig. Det är svårt att få till koncentrationen bland 40 andra personer och försöka med nöd och näppe känna någon om helst doft eller smak.

Jag käkade lunch med mina två bästa istället, missade tåget hem med 10 minuter och fick allt vänta tills nästa. Så jävla typiskt!

Imorgon är det p-möte på Coctails och Fredrik ja hann bakar för fulla muggar, det har han sagt iaf. =)



Och allt som står på Facebook är sant...







Det här är ju vad man kallar service på gästtoan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0